Σάββατο 24 Δεκεμβρίου 2011

Mary Xmas Crisis and a Happy New Jane


Αποφάσισα να γράψω σήμερα ως άλλη... άλλη περσόνα... άλλο προφίλ...πατημένο στη βιωματική εμπειρία τρίτων και στην παρατηρητική υπόθεση συνδυαστικής εξέλιξης. Και όλα αυτά στην προσπάθειά μου να με καταλάβω περισσότερο... και να μάθω! Να ξέρω επιτέλους ποιά είμαι, τι έχω ανάγκη, τι θέλω... quo vado! viva λα diva.

Και τους σκέφτηκα όλους τόσες μέρες και θέλησα να νιώσω όλα τα συναισθήματα... απλά για να ‘μαι σίγουρη ότι μπορώ ακόμα... και όλε όλε! Δεν είμαι ρομπότ... I just luv to dub!

Και ήρθα «κοντά» και ένιωσες ζεστά... και φεύγω! Αφού σου το πα... δεν είμαι ψεύτρα! Μ’ αρέσει απλά να ζω τις ιστορίες των άλλων... και μετά να τις διηγούμαι με όμορφα λόγια... και πολύχρωμα συναισθήματα... μην είσαι χαζός. Ποτέ(!) δε σου είπα ψέματα... Ναι, ίσως υπερέβαλα και σε μπέρδευα... αυτό στο δίνω!

Ακούω ΓκΡαΜάΤιΚ, πίνω και τα σκέφτομαι όλα στο ρυθμό ενός σουίνγκ... εκστατικού swing της δικαιοσύνης. Και έχω αρχίσει να καταλαβαίνω finally αγγλιστί... ότι ναι μεν καταργήθηκε η συμβατική δικαιοσύνη και υποδουλώθηκε στο κεφάλαιο ο πιο ακριβοδίκαιος συλλειτουργός της... Ποιος μπορεί όμως να αποφύγει την κοσμική δικαιοσύνη? Εδώ σε θέλω, μάτια μου μπιρμπιλωτά!

Πόσο μου λείπει η παρέα σου... Αχ, να ‘ξερες μόνο πόσο το μετάνιωσα, κόπανε! Με έκανες να το μετανιώσω, το καταλαβαίνεις?!? Προτιμώ το πριν απ’ το τώρα... και κόψε επιτέλους τις αηδίες...

Εσύ τα ‘χασες...



ε>ε>ε> - Mary Xmas Crisis and a Happy New Jane (!) -  <3<3<3

1 σχόλιο: